The Phantom of the Mystery Castle Escape

- Aralık 29, 2012
Shuchang Ma tarafından yapılma Japon yapımı point and click tarzı yeni odadan çıkış oyunu The Phantom of the Mystery Castle Escape
Oyunda etrafı araştırıp gerekli itemleri bulup bunlar yardımıyla oyundaki puzzları çözüp odadan çıkmaya çalışıyoruz
Bol şanslar bol eğlenceler herkese
Oynamak için tıklayın
Advertisement

154 yorum

avatar

:( beğenmedim

avatar

selam.. bu oyun açılmıyor..

avatar

biraz uzun sürdü benmki ama sevmedim çok geniş etraflıca bir oyun:(

avatar

bende açıldı 2 anahtarı alamadım 3 anahtar merdiven ve harita var elimde

avatar

şimdi açıldı, başlıyorum..

avatar

ekranlar çok geç değişiyor..sizde de öyle mi?

avatar

alınan itemler de görünmüyor..
sayfayı yenileyeceğim..

avatar

selam
açılması çok uzun sürüyor,sonra başlıyoruz,renkli butonları olan sarı bir kutu var.
sola yön işaretine tıkladım enterasan yollardan geçtim binalara girdim çıktım merdivenler falan,dön düm dolaştım en son başladığım yere döndüm.
sanırım girş bölümüydü bu.
asıl oyun şimdi başladı

avatar

güzel bir filime...pardon oyuna benziyor caponca falan :)

avatar

merdiveni okulun çatısında kapı üzerine karanlık yere çıkarken kullandım

avatar

slayt gibi ekranlar kendi kendine değişiyor.sıkıldım..

avatar

ben yanlış yazıya mı tıkladım acaba?

avatar

okul gibi bi binadayım şimdi,yön şaretlerine tıklaya tıklaya buralara geldim işte

avatar

yön tuşu falan yok bende..

avatar

kapılarda numara var 1214 1212 vs

avatar

jasmine sen de giriş böümündesin şuan sanırım,asıl oyun biraz geç başlıyor

avatar

oyun başlayınca sarı kutuyu aldım,söyelemeyi unuttum

avatar

sağ 2. kapıyı açtım içerden sarı anahtar aldım iri merdiveni aldı merdevenlerden indim kanca aldım

avatar

üstteki yazıya mı, alttaki yazıya mı tıkladın bitinyalı?

avatar

sınıflara girip çıkıyorum,1211 numaralı sınıfa girdim,karanlık,yazılı ok işaretine tıkladım gerilimli bir müzik oldu,yerde kaat kayıklar var.

avatar

valla hepsine tıkladım,

avatar

biri olucak
kancayla potadan anahtar aldım

avatar

güzel bir oyun ama,ne olduğunu anlayabilseydik...

avatar

bir başlayabilsem belki ben anlardım:)

avatar

aha,yeşil anahtar buldum kayıklı sınıfta :D

avatar

yerde ekranın alt sınırında,zor farkettim

avatar

bende 5 anahtar var neyse sonra bakarım kolay gelsin herkese

avatar

jasmine,ilk başladığında ekranda sarı kutu var renli butonlu,orada sola yön işareti var,ona tıklayınca sokağa çıkıyoruz,sonra park gibi ağaçlıklı bi yere çıkıyoruz,sonra dön dolaş derken oyun başlıyor.

avatar

dönüp dolaşıyor kendi kendine şu an:)bekliyorum bakalım..

avatar

daha önce bozuk sanıp sayfayı yenilediğim için zamandan kaybettim..

avatar

evet ben de kapayacaktım oyun bozuk deyip :D

avatar

nihayet gerçek oyun başladı..

avatar

şimdi ben oynayana dek bitirirsiniz...

avatar

1211 nolu odadan yeşil anahtar...

avatar

yok seni bekledim ben :)

avatar

aynı yerdeyiz,devam :)

avatar

yangın hortumu olan bir dolap var ama,açılmıyor

avatar

merdivenden yukarı çıkıp balkon gibi yerden kırmızı anahtar..rüzgar sesi var:)

avatar

dışarı çıktım sonra başka bir binanın terasında buldum kendimi,sağa sola giderken kırmızı anahtar buldum

avatar

futbol sahasına girdim..basamaklardan mavi anahtar..

avatar

:S ne oldu?..yanlış bir şey mi dedim?:)

avatar

ben de buldum şimdi

avatar

bir binaya girdim müzik sesi gerilimli ..yukarıya çıkılmıyor..

avatar

yok,aynı yerdeyiz sürekli,ona güldüm :D

avatar

kapı gıcırdayarak açıldı,korku filimi adeta :D

avatar

ses efektleri güzelmiş..oyuna başlaması eziyetli oldu ama ..

avatar

ee? başka da bi şey yok,sürekli aynı yerlerde dolaşıyorum

avatar

oyun bozuk,bozuk :D

avatar

durmak yok yola devam..

avatar

etrafta yiycek bi şey de yok :(

avatar

1212 nolu kapının üstünde karalıklar var..

avatar

silent hill gibi,hayalet şehir

avatar

sıkıldım ben,dolaşmaktan başka bir şey yapamıyorum,

avatar

snow sağdan 2. kapıdan girip sarı anahtar almış..nerede acaba?

avatar

selammmm şirinler :)

avatar

hoşgeldin ayazcım:))

avatar

yiyecek olsaydı en azından bari.. sıkılmazdın o zaman..

avatar

gitmediğim yer kalmadı,bozuk bu oyun yaa

avatar

evet ya,insan şuraya bi tezgah açar ayak üstü büfe falan...

avatar

amarikalılara bakıcam,ne yapmışlar?

avatar

ayazcan sakın sayfayı yenileme..görüntüler slayt gibi geçtikten sonra oyun başlıyor...

avatar

merdiven varmış biz bulamadık

avatar

hoş geldin ayazcan :)

avatar

yangın dolabında da mor anahtar var

avatar

buldum ben hb buldukk :)

avatar

1212 de 1214 de birşey bulamadık..1212 nin kapısının üstünde karartı var..bir anlamı olmalı..sıraları ,pencereleri didik didik aradım bir şey yok..

avatar

şeyde merdiven ımm 3 yol ayruımı var sola dön en son çıkmaz yerde kapıya tıkla çık merdivenden orda merdiven var al onu al al çekinme :D

avatar

bende turkuaz ve kırmızı anhtr var

avatar

ayazcan hiç çekinme söz konusu olamaz da kardeş:)orada yukarıya çıkamıyorum ki:)

avatar

potoda mor anahtr var ama alınmıyor merdivenşle alayım dedim olmadı

avatar

yav bu ecape dekiler neler bulmuş,banyo,harita parçası...

avatar

h bulduk biti
yeşil anahtrda buldum

avatar

herkeste kaç anahtar var?

avatar

merdiveni şeye koydum ımm hani yukardan bakınca aşağda kapaklı bi yer var orya koydum

avatar

şu gıcırdıyan kapılı yerden mi bahsediyorsunuz,kapı açılmıyor merdivenden çıkılmıyor

avatar

bende kırmızı mavi yeşil anahtar var,bir de sarı kutu

avatar

aşağ inip geri tuşuna basınca bi odaya hgirdim banyoda burada olsa gerek

avatar

heheheh sarı anahtr buldum

avatar

evet bende de aynı bitinyalı..aynı yerdeyiz ikimizin de oyunu bozuk bence..

avatar

yok değil biti,
aaa ben takip eden adam merdiveni itti kaldım orada

avatar

ömrümüzün yarım saati harcanmış oldu böylece

avatar

ayazcan merdiveni nereden bulduğunu daha ayrıntılı anlatır mısın? biliyosun benim matematik orta 1 terk :D

avatar

:)ayazcan sen bari kaç kurtul..ben bitirmiş gibi sevinirim..

avatar

evet geri yukarı çıktım kapaklı yer miş oda potalı yere gidiyorum levyeyle anahtrı almaya çalışacağım bula bilirsem tabi

avatar

arkadaşlar bi bilsem okadar karışıkki dur bi buluyumda anlatayım bekle az :D

avatar

nerede yanlış yaptık?

avatar

hani tek ağaçlı bi ekran var sabitr merdivenli yer var oradan çıkınca ilerdeki boşluğa bakınca merdiveni oraya koycaz
dur şimdide merdivenin yerine bakım

avatar

haha tel örgülü bahçe var oraya girmeden ilerle kapı görünüyor çift kanatlı oraya tıkla çık yyukarı orada

avatar

tel örgülü yerden girince trübün var oradada anahtr var

avatar

ayazcan işte oradan yukarıya çıkamıyoruz..sende 3 anahtar mı vardı o esnada?

avatar

evet levyeyle potadaki mor anahtrı aldım oda merdiven aldığımız yerde kapıya tıklayınca orada

avatar

5 anahtr var bende

avatar

ayazcan sen oyunu sessiz mi oynuyorsun,tarif ettiğin kapı gıcırdayarak açılıyor,orada solda yukarı merdiveb var sağda çift kanatlı kapı var,kapı açılmıyor merdivenden çıkılmıyor,bozuk galiba oyun

avatar

yukarıya çıkıp merdiven almıştın ya..merdiven almadan önce hangi anahtarlar vardı?..

avatar

hımm çıkmanız lazım canım çıkılıyor

avatar

slayt olmasa oyunu yenileyeceğim:(

avatar

aooo potadaki anhtrı alınca yön değişti başka yerdeyim yerde harıta buldum

avatar

bitinyalı ben sayfayı yeniledim...

avatar

yön değişmemiş sağdaki kapıdan inince harita var çıkıp soldakinden inince dışarı çıkılıyor

avatar

evet ben sesiz oynuyorum bitinyalı özr dilerim :(du bakım gıcırdıyor mu ?:D

avatar

evet gıcırdıyor o kapıdan gir içeri hımm siz bence şu turkuaz anahtrı almadınız ondan girilmiyordur onu bi alın

avatar

allahım yaaa,ben de yeniledim şimdi ve nihayet çıktım yukarı ve merdiveni buldum

avatar

bonyonun yeri:
tek ağaçlı yukarı çıkan merdivenden ilerle sağ tıkla,sol oka tıkla ,ileri oka tıkla ,bidaha ileri tıkla ,sağ oka tıkla gömmeli kapı boşluğu var tıkla ve banyo orası

avatar

jasmine biz akıntıya kürek çekiyormuşuz bir saattir

avatar

t vida aldım banyodan

avatar

haydaaaa..slayt dondu:D
bu bir mesaj galiba..

avatar

t vida ile kilitli vana bulunan ve içinde anahtr bulunan camakenli yeri açıp son anahtrı aldım

avatar

rüzgarlı binada kırmızı anahtarı bulduğum yerde duvar da karanlık bi yer var orası tuvaletmiş,daha önce girilmiyordu oraya,orada lavabodan tornavida aldım

avatar

sevindim hadi gelinn :)

avatar

ben yeniledikten sonra farklı açıldı,slayt göstermedi fazla,hiç bi yazıya tıklamadan sarı kutuyu alıp devam ettim

avatar

kutu şifre istiyor 7 haneli

avatar

anladım:(bana bu kaderin bir oyunu:)siz kaçın kurtulun..

avatar

oynamıyorum kapattım..wrong game..

avatar

tornavidayla yangın dolabını açtım mor anahtarı aldım

avatar

jasmine,yılma bir daha dene :D

avatar

yok pes ettim..:)
ses efektinin hatırına 3 puan verdim..

avatar

jasmine basit aslında 5 dakkanı almaz dediğm yollardan gidince hadi yırtık harita ile kaldım kutu şifre istiyor ..sana ihtiyacımız varrrrr .:DD

avatar

6 anahtarı da buldum,yarım haritayı da buldum şifre kaldı

avatar

bitinyalı exıt yazan kapıyı buldun mu en son oradan mı çıkıcaz ? çıkılmıyor ama

avatar

canım basittir de benim oyun bozuk çıktı:)yoksa bana oyun mu dayanır?

avatar

evet haritayı da orada bulduk,ama,oradan mı çıkıcaz yoksa başka bir oayımız var bilmiyorum,şifre için ipucu göremiyorum

avatar

yanii tabikide oyun dayanmaz sana sadece yollar kafa karıştırıyor :) hadi gel bekliyorz anca beraber kanca beraber ...

avatar

kutunun şifresi kutunun içinde :P

:)))

avatar

o yollara giremedim..oyun başlamıyor..slayt gösterisi donuyor ayazcan..

avatar

jasmine oyun başında sağda sarı seçenek var iki tane,önce alttakine tıklamıştım sonra bi kısa gösterim oldu,tekrar aynı seçenekler çıktı bu kez üsttekine tıkladım kısa bir gösterimden sonra oyun başladı.

avatar

saol bitinyalı tekrar açtım..bu son..

avatar

biz de kaldık hiç ilerleme yok,yarım harita ve şifre isteyen sarı kutu var elimizde

avatar

size iyi geceler:(hoşcakalın.. çok yoruldum..

avatar

aaa biti
harita ekrandayken sol oka ntıkla harita dönü arkasında bişeyler yazıyor

avatar

gidiyor musun :((

avatar

hah işimiz çinceye kaldıysa yandık

avatar

iyi geceler canım öptüm :)

avatar

iyi geceler jasmine

avatar

şöyle yazıyormuş:
''sırlar her zaman sırların arasında gizlidir''

avatar

haritadaki noktalar var ya,onlar numara sanki,3 var 8 var 6 var 7 var görebildiğim

avatar

3,8,7,6,0,1, var sanki

avatar

daha fazla dayanamadım şifreye baktım,dediğim gibiymiş haritadaki noktar sayıları veriyor

avatar

sıralamayı neye göre yapmışlar onu anlayamadım

avatar

anladım şimdi,dizilişine göre yukardan aşağı soldan sağa doğru
018637

avatar

ben denedim o dediğin şekilde olmadı :(

avatar

hımm ben 1,0, die gitmiştim ok :)

avatar

:)) bitti güzel oyundu ellerine sağlık :)

avatar

müzikte hoş muş :)

avatar

acıktın mı biti :D

avatar

şifreyi yazıp sağdaki çince harfli tuşa basıyoruz açılıyor,içinden renkli kaat kayık çıkıyor bitiyor

avatar

evet yemek aktif olmuş benim :)

avatar

tebrikler,teşekkürler :)

avatar

şimdi bitirdim:)dün acaib bozuktu oyun..

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search