-->

Red Curtain Room Escape

- Aralık 31, 2010
Japon yapımı point and click tarzı yeni odadan kaçış oyunu Red Curtain Room Escape
Oyun Flash512 tarafından yapılmış olup oyunda gerekenleri yapıp oyunu bitirmeye çalışıyoruz
Bol şanslar bol eğlenceler
Oynamak için tıklayın
Advertisement

41 yorum

avatar

günaydın birileri varmı??

avatar

saatin parçalarını tamamladım ama bişey olmadı.

avatar

saatin altındaki dolabın sağında bi labirent var, onu tamamlayınca dolaptan bişey daha alınıyor.
günaydın bu arada

avatar

günaydın millet bende bakınıyorum

avatar

nasıl tamamladın o oyunu.

avatar

BÜYÜK DOLABIN YANINDAKİ MASANIN SAĞ YANINDAN YERDEN Bİ ALET ALDIM
SAATİ BENDE TAMAMLADIM AMA SANIRIM Bİ ZAMAN VAR

avatar

uğraştırıyo ama tahta parçaları oynatarak soldaki gümüş şeyi sağa kadar ilerletiyoruz.

avatar

İYİDE YUKARI HAREKET ETMİYOR BU TAHTALAR

avatar

tahtaların yönleri farklı, mesela soldaki tahta sadece yukarı-aşağı, en alttaki tahtada sağa-sola kayabiliyor. gümüş şeyi ben önce yukarı taşıdım sonra sağa aşağı sağa diye ilerledim ama biraz uğraştırdı.

avatar

YUPPİİİ YAPTIM

avatar

saati tamamladınızmı.

avatar

EE KALDIM BÖLE BİŞEY YAPABİLEN VARMI

avatar

BEN SAATE Bİ KIRMIZI Bİ SARI YELKOVANLA AKREP TAKTIM İKİ TANEDE İTEM VERDI ONLARIDA O KADAR

avatar

oldu bi item daha vardı elimde onun üzerine dolaptan aldığım parça takıldısaatin şifresi vede iki çubuk var elimde.

avatar

sarı dolanın yanındaki çekmeceyin yanlarına bakın.

avatar

kağıtta 40min sağa 85 min sola gösteriyo amadenk getiremedim.

avatar

aspirnc sarı dolabın yanından ne aldın, bulamıyorum!

avatar

yokmu birşeyler bulan

avatar

ingiliz anahtarıyla sıkışmış çekmecenin yanını açtım içinden anahtar aldım

avatar

onun yanındaki çekmeceli sehbanın yanlarına bakın.

avatar

anahtarlar sarı dolabı açtım, içindeki kutuya yeşil şeyi taktım üzerine de artı şeklindeki demiri taktım, çevirince içinden kağıt aldım.

avatar

sarı kağıdı lambaya tuttum 8:55 yazdı, sanırım saati ona ayarlamamız gerekiyor ama zor olacak gibi..

avatar

8 55 omadı .dedemediğim şey kalmadı olmuyo

avatar

bende uğraşıyorum ama zor...

avatar

NET GİTTİ TEKRAR BAŞLADIM
YETİŞTİM SİZE

avatar

BENDE 9:50 YAZDI

avatar

YUPPİİİİ YAPTIM BİTTİ

avatar

yaptım valla :))) mavi anahtra düştü içinden.

avatar

ARKADAŞLAR SAOLUN GÜZEL OYUNDU

avatar

saatler, herkeste farklı çıkıyor anlaşılan.

avatar

herkes gitti sanırım.

avatar

cok guzel oyundu

avatar

çok açıklayıcı yazmışsınız arkadaşlar teşekkür etmemek elde değil

avatar

vallahi ya yazılanlardan birşey anlayan olursa banada anlatsın ne olur :))

avatar

komidin sağ çekmecede ok var
komidin sağ yere tıklayınca bir puzzle
gümüş gibi olan parçayı sağdaki yuvarlağa getirince alt dolaptan bir obje alındı
saatin parçaları yok
kediden sanki akrep yada yelkovan
çekmecelerde bi halt yok
dolaptan merdiven
soldaki çekmeceli şeyin sağından ing.anahtarı
saksının arkasından asıl akrep alındı-diğer aldıım neydi acep
turuncu dolap çekmecesinden çubuk
kapının köşedeki saksımsı şeyin arkasından 2.parça
kapının sağında aplikten metal parça
masadan kağıt-40 ve 85 dakika yazıyor

objeler sürüklenerek konuyor
saate sarı olanı ve diğer 2 parça takıldı
2 çubuk birleştiler
merdiven kapının oraya kondu ve üstten kırmızı şey-oda saate takıldı
tekli çekmecenin sol yanı ing.anahtarıyla açıldı ve içerden sarı anahtar alındı
anahtarla turuncu dolaptan kutu
kutuya inv.deki obje ve birleşen çubuklar takılıp içinden sarı kağıt alındı

kağıdı yanan abajura tutunca 5:5 (herkeste farklı çıkıyor) yazıyor
saati biraz uğraşarak yapınca mavi anahtar alındı
ve kapıdan çıkış



kopyala-yapıştır yaptım :))

avatar

bu seriyi seviyorum..

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

merdiven kapılı ekrandaki pervanenin altına konacak..

avatar

ben bu oyundayım tadına biraz bakayım ..

avatar

ve bitti güzeldi...

avatar

bitmiş oyunda ne işin var ya bıraktı beni melun oyunda sudoku olmadı diyom

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search