Loading

Animal Room

- Şubat 14, 2010
Animal Room
Japon yapımı yeni odadan kaçış oyunu Animal Room
oyunda gerekenleri yapıp oyunu bitirmeye çalışıyoruz
Bol şanslar bol eğlenceler herkese
Oynamak için tıklayın
Advertisement

109 yorum

avatar

teşekkürler rhosus ..

avatar

tsklr rhosus....

ayazcim slmlarrrr...

avatar

SLAM CANIMMM :)))

avatar

daha yüklüyor yaaa :((((...taksit taksit geliyor

avatar

tamam yüklendi...basliyorum

avatar

:)) TORNAVİDA bebek bacagı somun saat şarj aleti alım

avatar

cekmecelerden biseyler aldim

avatar

dolabın yukarısında şartel var

avatar

slmlar benn de geldim

avatar

ilk ekranda yukarida bi kutu acdim ve icindeki sigortalari actim...

elimde:
sarj ,saat,vida(gibi bisey ),bebek bacaklari...

baska sey yok

avatar

şartelin renk sıralaması var galiba

avatar

yeni gelenlere SLMLRRR...

ayzcim tornavidayi nerden aldin

avatar

ilk ekrandaki uzun dolabin sagindada isretler var....

avatar

yatagın altından canım

avatar

sigortanın sıralaması üstten K K K M K M alt sırası M K M M M K

avatar

ok buldum tornavidayi

avatar

ayaz somun ney kiz......nerden aldin neyse ????

avatar

sağol ayazcan sıralama neye göre oluyorki?

avatar

hani vida yanii ay nasıl anlatayım hani demir bisikletin tekeri falan sıkılıyoya onunla:))))))))

avatar

elektirkli süpürgenin üstünden bakinca...sayilar var..sifre yani..3-2-4-1 ama hangisi icin

avatar

valla yeşil bilemicem dayanamıdım şöle bi göz attım başka siteye bunu bulmuşlar

avatar

kapının üstünde tavanda bi yer var açamadım

avatar

ayazcimmm..sorry ama hic bisey anlamadim :((((((

avatar

kasa için olabilir belki

avatar

canım somun sen yukarda yazmışın vida canımcım:)))

avatar

tablo yere indi sigortayı yapınca bi parça aldım ve resimin arkasında anahtar var dolabı açtım

avatar

haaaa...ok ..:))))..somun vida..tamam cnm yaaa...

avatar

tablonun arkasindan anahtar adlim

avatar

dolapda şkiller var bide sopa

avatar

ya saat ilk aldıımda 2 30u gösteriodu şimdi 9 30 olmuş

avatar

asi....kapinin üstündeki kapagi ben
bulamadim:(((..heryere tikladim ve sadece bi dolab var yukarida...ama kapinin üstünde dgil

avatar

kasa şifresi 4sağ 3 sol 5sağ 3sol

avatar

pili şarj aletine takıp makinanın arkasında prize takıp şarj ediyoruz, sonra o duvardaki raflardaki şekli soluna takıyoruz müzik çıkıyor

avatar

dolaba yaklaşınca üstünde tavanda

avatar

bataryayı şarj aletine taktım makinenin solunda şarj ettim ve bataryayı geri çıkarıp rafdaki mavi şeyin soluna taktım

avatar

aynı şifre iki kasayada oldu

avatar

kasanin dügmesinin nsl cevrildigini anladinizmi siz....ben bi türlü dnderemedim

avatar

pili rafdaki..mavili seye kodum..

sabrina nsl yaptinki ve hangi sifreyle

avatar

ortadaki sarı şeklin hemen sağına ve soluna tıklayacaksın (?) yaklaşınca soru işaretine bak

avatar

bisey olmadi ve yine aldim :(((

avatar

küçük kasanın şifresi 4 saga 3 sola 5 sağa 3 sola kopya ama sabrina buyuk ksanın ki degışık ://

avatar

olmuyormuş pardon:)

avatar

lady ortadaki griliğe tıkla gri renge yani sağdan ilk

avatar

evet ben karıştırdım o başkaymış

avatar

evet simdi yaptim...sizlerde yazmisiniz zaten :)))

sabrina büyük olmuyor ama :)))

avatar

heryerde havyanlar resmi var...hic bisey anlamadim ben bunlardan :(

avatar

notalar 6. beyaz 4.beya 5. beyaz6.beyaz 2. beyaz tıklayınca üstü açılıyo

avatar

süprügenin üstünde olan sifreyi cözen varmi

avatar

içinden çıkan bebekdede rakamlar var bide +

avatar

ayazcan nota nerdeki ?

avatar

sabrina rafdaki uzun mavili kutu...pili takdigimiz yer

avatar

bataryayı taktıkya rafdaki mavi şeye ona tıklayınca müzik sesi çıkıyo

avatar

dolapdaki hayvan resimleriyle alakalı

avatar

tamam buldum benim pil düzgün dolmamış ondan çıkmamış

avatar

süpürgedeki şifre o masanın üzerindekinin şifresiydi

avatar

demir ok,..:(((
bende yeni bisey buldum diye sevinmistim :((

avatar

bebek deki 423 + bacaklardaki 2345=2768 çıktı buyuk kasay giriyoruz

avatar

2 sağ 7 sol 6 sağ 8 sol

avatar

ayazcim tammada..ama hangi sayi hangi tarafa...yani sag sol ???

avatar

tornavidayla bisey yapan oldumu

avatar

içinden balta sopayla birleştiriyoruz tornavidayla sıkıyoruz

avatar

büyük kasanın kapagındaki vidayıda söküp yuvarlagını aldım

avatar

baltayla kapıyı kırdım başka oda

avatar

su doldu ve dolabın üstündeki terden çıktıım teşekkürleeer herkese iyi günleerrr..

avatar

pardon yerden yazacaktım.

avatar

yeni odada..otomatin solundan anahtar

avatar

köşedeki mavi şifreli yerde üstteki 91299 alttaki 85109 olacakmış

avatar

yeşil nerden su çıktı şifreler ney ?

avatar

vanayı somunu takıp yerine taktınız mı?

avatar

sifre dolabindan aldigimiz tekerlek gibi seye elimizdeki vida/somunu taktim

avatar

sabrina nsl yapacagiz...önce havyanami tiklayip sifreyi gircez yoksa oklarami basip gircez sifreyi

avatar

ineğe tıklayın.91299

avatar

frenin şifresi de 85109

avatar

pardon farenin

avatar

evet su doldu dolaba tıklayın ca yukarı tıkladım kapakdan çıktım ..

avatar

önce hayvana tiklayip sifrey giriyormusuz :) sonra asagiya oka basiyozmus

avatar

çıkttınmı leydicim:)

avatar

yaaa???? :((((

avatar

yaa..bende taktim o teker gibi seyi mavi sifrei yeride actim aldim parayi....ama bende su felan akmiyor...nerden nereye akacakki...ve dolabin üstündeki kapak acilmiyor :((((

avatar

bende daha çıkamadım ya diğer odada k, şeyin şifresi ne ki

avatar

lady coinler yerleştimi şarj ettiğimiz alete sonta tekeri onun yanındaki şeye tak çevir gözlük işaretli olsun ama

avatar

evet dogruya sabrina oda var daha ???
elimde:
iki para
anahtar
bebek
tornavida ...var

avatar

tamam çktım teşekkürler

avatar

tamam firstlady ayazcan yazmış yukarıda coinleri tak o makinaya

avatar

tamam ciktim ....heryer su doldu..insan bi sölyer tüm oda dolacak diye...ödüm koptu birden...gözüm görmedi ..elim ayagim birbirine dolasdi:)))))

ama yinede icerdeki odadaki otomakitdeki sifree kaldi:))

avatar

anahtarla çekmeceyi açıp gözlük al önce fistlady

avatar

:D:D:D))) geçmiş olsun teşekkürler herkeze

avatar

millet kaçtı o şifreyi çözmeden su doldu napalım:)))))

avatar

valla ben gözlüksüz ciktim :))))

herkese tsklr emekleriniz icin...byyy

avatar

ciddimisin ladyy:DD

avatar

evet..ben nerden bilem gözlük olacagini...kör ciktim :))))

ondan ödüm koptuya..icerde kalirim diye :)))

avatar

alemsin valla koptum gülmekten :)

avatar

oyun önerisi sayfayi bilen varmi????

avatar

yanda linkler yazıyoya bak .. onun altında oyun tavsiye et var

avatar

oraya yazmistim ayzcim ama cikmadi

avatar

hıımm ne yazdın güzelmi:D

avatar

:))))...simdi yeni gördüm...allam yaa..bende yukarida bosluk olan yere yaziyordum :)))

meyer asagida hazimis :))

avatar

kapıyı kırdığımız odanın şifresi 6214
elimizdeki robotu yeni açılan parmaklıklı kapının oradaki yere koyuyoruz makinede çıkan soruya da DRAGON yazıp kapıdan normal çıkıyoruz
emeği geçen herkese teşekkürler

avatar

ayacan_06 dediki...
14/2/10 17:28

millet kaçtı o şifreyi çözmeden su doldu napalım:)))))


Pekii sana soruyorum ayazcan sen neden bunca zamandır bizim çözmeyip kaçtığımızı söylediğin şifreyi çözemeyip buraya koymadın?

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search