-->

Escape from Family Room

- Aralık 23, 2008

Chemical Room tarafından yapılma Japon yapımı point and click tarzı yeni odadan kaçış oyunu Escape from Family Room
Oyunda etrafı araştırıp gerekli itemleri bulup bunlar yardımıyla oyundaki puzzları çözüp odadan çıkmaya çalışıyoruz
Bol şanslar bol eğlenceler arkadaşlar
Oynamak için tıklayın
Advertisement

52 yorum

avatar

teşekkürler selin

avatar

sonunda:)tşkler selin.bende kendi kendime oynuyodum.en son kapı şifresinde takıldım

avatar

günaydınnn:) rica ederim bende akşamki oyunlara bakayım, kolay gelsin sizlere,

avatar

kolay gelsin selin seni yakalayabildim

avatar

günaydın arkadaşlarr tşkrlr selin bişey bulan varmı? elimde yıldız pil ve bebek kafalı kalemle dolanıyorum

avatar

bende sözde size yazıyorum diğer oyuna yazıyormuşum yanlışlıkla:DDD selam herkese.

avatar

bende tornavida balık bebek kafası yıldız var pili bulamadım nerde

avatar

h.g @aksi34..buzdolabından anne biblosu alınıyo.ağaçtan aldığımız yıldız buzlukta dondurulup ortasındaki çıkarılıp kitaplıktaki yıldız şekilli kutuya takılıyo

avatar

koltuğun altından tornavida,

avatar

Günaydın arkadaşlar.
Balığın vidasını sökerek pil aldık

avatar

kitaplıkdan da kaset alıp tv ye taktım ama bir şey olmadı.

avatar

akvaryumun altından aldığımız balığın arkasından tornavidayla açıp pil alıyoruz

avatar

akvaryumun altından oyuncak balık alıyoruz üstüne tıklayınca balık dönüyo vidasını koltuğun altından aldığımız tornavida ile açıp içinden pil alıp köpeğe takıyoruz

avatar

pili ayıcığın karnındaki açılan yere taktık ayıcık çalıştı

avatar

köpeğin burnuna dokundum pil yuvası çıktı

avatar

korkmaz tv ye kablo takılacak

avatar

kasanın olduğu yere işaret etti ordan 2 item aldık

avatar

bendeki yıldız buzdolabına girmiyor:((nasıl koydunuz??

avatar

balığı nerden aldınız?

avatar

buzlukta dondurulan yıldızı koyduğun kutuda anahtar,anahtarla çekmeceden kablo

avatar

kağıtta yazan rakamlardan şifre çıkaran varmı arkadaşlar?

avatar

önce yıldıza akvaryumdan su dolduruyoruz sonra buzluğa koyuyoruz(biraz önce yazmayı unutmuşum)

avatar

günaydın arkadaşlar..bende kapıda takılım kaldım..babanın yaşı 28 annenin 20 bende..resimdede çocuğun yaşı ..kapıyo pna göre takıyorum ama tık yok kapıda

avatar

buldum müzo teşekkür.

avatar

aldığımız resimin arkasında ipucu var.kız 20 yani 5x4(1.sütun 2.satır) adam 28 4x7(4.sütun 2.satır)

avatar

çocuk 8 yaşında, ama resim yeni doğduğunda çekilmiş

avatar

sekiz yıl önce yani

avatar

tvdeki şifre
kitap 24
ağaçta çan 3
pastadaki çilek 8
akvaryumdaki balık 6(çünkü bir tanede altından almıştık)
24386 yapıp oğlumuzu alıyoruz kasadan:D

avatar

buzluğa attığımız yıldızın donmuş kısmını alıp kitaplıktaki kutuya takıyoruz. anahtarı alıp çekmeceden kablo alıyoruz. Onuda tv nin arkasına takıyoruz

avatar

ama ben kasanın şifresini bulamadım.bulan yazarsa memnun olurum

avatar

kabloyu tv takabildinizmi ben takamadım

avatar

kasanın şifresiyle ilgili bişey ama çıkaramadım ?

avatar

kasanın şifresi sanırım kitapların felan sayıları bu durumda çilekler 8 balık 5 öteki şekil ne anlamadım

avatar

sultan sağol kitap sayısını yalnış yapmışım

avatar

buna göre adam 36 anne 28 yaşında..harikasın eatezel..bunu düşünmemiştim ben:)

avatar

evet canan tv nin soluna tıkla prizi görürsün ona tıkla takılıo

avatar

elimizdeki kağıdın arkasında kapının sayısal karşılığı var.anne baba ve çocuğu şimdiki yaşlarına göre kapıya yerleştircez ama olmadı bir türlü:(((

avatar

üç parça oyuncağımız oldu ^^ ne yapıyoruz şimdi ?

avatar

emeği geçen herkese teşekkürler

avatar

merhaba.kitaplıktan kaset aldım

avatar

müzo çıktın mı?

avatar

çocuk 1.satır1.sütun,anneanne4.sütun 2.satır, baba1.sütun4.satır

avatar

bulduumm.çocuk ilk kutuya anne 2. sıra 4. kutuya,babada alt sıra 3. kutuya ve çıkış...

avatar

şimdiki yaşlarına göreyse anne 28 baba 39 yaşında oluyor ozaman

avatar

çıktım korkmaz

avatar

aksi34 baba 36 yaşında

avatar

hehe kolaymış herkese teşekkürler..

avatar

pardon yanlış saymışım:))) çıktım bende emeği geçenlere tşkrlr

avatar

yeni oyun vardı orayada bi bakalım hep birlikde hadi.

avatar

kimse var mı?

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search