-->

Detective Room Escape

- Aralık 25, 2008

yeni oda oyunu.kolay gelsin...
Oynamak için tıklayın
Advertisement

117 yorum

avatar

Günaydın arkadaşlar

avatar

günaydın herkese anlamadım ben bu oyunu bişeyler alıyorum ama nerde göremiyorum

avatar

Günaydin Igdirli
Ben oyuna basladim

avatar

Günaydin Nese

avatar

aldığımız itemler alttaki seçenekten ortadakinde ^^^Tuhaf bi oyun

avatar

ilk ekranda sandalye diyorum ben simdi ona tiklayin bir kac kez onun üstünden tavanda bir balon aliyoruz

avatar

günaydın herese bende yklüyorum, başlayaağım, iyi oyunlar :)

avatar

bardağı alıp su dolduracam bir türlü alıp musluğa götüremedim

avatar

hehe tamam itemlerin olduğu yerde sağdaki yeşil kısmı tıklıyoruz

avatar

sehpayı çöp kutusunun soluna koydum

avatar

ikinci ekranda ikinci cekmeden kumanda gibi bir item. üstünden bir cocuk bebek her neyse
cöplükten yara bandi
ücüncü ekranda halinin sag altinda bez
tv nin altindan kirmizi kalem
diger ekrandan cöpün altindan yine bir bez
mutfak kapagin en sagindan bardak

avatar

fincana su doldurdum

avatar

bardağı seçtim yeşile tıklayıp elime aldım su doldurdum

avatar

bant balona yapıştı

avatar

bebek about item yapin mavi sikla igne veriyor
yara bandini secin sonra ve kirmizi tusa basin ve balona yapistirin ve ardindan igneyi secip balona tiklayin icinden yarim parca bez

avatar

masayı 3lü çekmecenin yanına koydum yukarda tablo var

avatar

bezi suyla ıslatın japonca kelime çıkyo

avatar

sehpayıı yerleştirdikten sonra yukarı baktım çerçevenin arkasında priz var

avatar

üstte soldaki bezi bardaga koydugumuz suyla about item yapin yazilar cikiyor japonca

avatar

pardon kablo var

avatar

iğneyle balonu patlatın ama önce balona bant yapıştırın

avatar

bende yarın yazılı bez var

avatar

günaydın arkadaşlar...

avatar

kabloyu aldım ama item kutusunda yok, yerine de gitmemiş

avatar

Dogan dediki
-bebek about item yapin mavi sikla igne veriyor
-yara bandini secin sonra ve kirmizi tusa basin ve balona yapistirin ve ardindan
-igneyi secip balona tiklayin icinden yarim parca bez

25/12/08 10:11

avatar

fişi tv nin fişine ekledim tv yi açtım yapboz çözücez ama japonca nasıl yapcam bilmiyorum

avatar

aldığımız ıtemlere nereden bakıyoruz...

avatar

arkadaslar üc tane button var ekran altinda soldaki cocuga soru sormak icin zaten üc hakkin var sana tiyo vermesi icin ortadakiyle itemlerine bakiyorsunuz

avatar

Herkese günaydın arkadaşlar...

Ben de geldim :)

avatar

nese yap boz tablodaki resmin aynisi

avatar

maalesef ben çıkıyorum arkadaşlar,oğlum uyandı kahvaltı hazırlıycam. iyi oyunlar size.

avatar

pardon elimizdeki islattigimiz bezin aynisiymis

avatar

yap bozu bitirmek üzereyim çok az kaldı

avatar

yapbozu bitirince o da item kutusuna geliyor böylece elimizde biri yarım biri de boş toplam 4 tane kağıt yada bez oldu

avatar

televizyonun sol tarafında, halının altınan biğıt daha aldım

avatar

bi tane daha kağıt olcaktı pardon :)

avatar

toplam 5 kağıt olunca mutfak lavabosunun altından makas alım. Makasla kalemin ucunu açtım

avatar

ben bu yap bozla ugrasiyorum tek bi parcasini yerine yerlestiremedeim
sabah sabah kafamda almiyor ya

avatar

neyse ben pes ediyorum burada
size iyi eglenceler dilerim

avatar

kalemle boş kağıda bişeyler yazdım ama orda kaldım. tek başına pek zevkli olmuyor bende mi pes etsen Doğan gibi acaba

avatar

valla ben oynuyorum. :)
ben de seninle aynı yerdeyim falmarindi...

avatar

bu oyunda daha önce baktığımız yerlerde daha sonra yeni bişeyler çıkabiliyor.
devamlı her yeri kontrol etmek lazım.
Ayrıca çam ağacında herhangi bir işlem yapmadık şu ana kadar...

avatar

Bu kez gerçekten takıldık sanırım :)

avatar

selin, neşe, babaanne, pelinsewi, eren, eşler dostlar..... nerdesinizzz? yardımmm :)

avatar

tamam ben buldum bişeyler,
:) iyiki burdasın çok yalnız hissetmiştim
en alt çekmeceden şeker çıkıyor
bir kaç kere tıklayınca çekmece dönüyor. şekeri çocuğa veriyoruz bütün kağıt işlemlerini tamamlayınca :P
çocuğun verdiği lolipopu çam ağacına koyunca bi balon daha alıyoruz ve lolipop da geri
balona banyt yapıştırıp iğneyle patlatınca diğer kağıdın yarısını verdi

avatar

ben buradayım

avatar

e benim alt çekmecede şeker meker yok. her yerine de tıkladım. orada şeker çıkması için daha önce bişeyler yapmış olmayasın?

bu arada falmarindi ne demek? :)

avatar

sekeri almıyor cocuk

avatar

çekmece döndü. şekeri gördüm ama alınmıyor! :)

avatar

ben yanlışlıkla bi daha başlattım çekmeceyi açtım bi daha tıkladım şeker verdi.
Falmarindi Elf dilinde deniz-ruh demek "sea spirit" ben deniz ruhlu olarak da kullanıyorum. falmarin olarak da kullanılabilir.
ben yine takıldım ve de :)

avatar

kac parca kağıt var sizde
,

avatar

şekeri verince lolipop olarak görünüyor item kutusunda, ben özel bişey yapmadım şeker için, tekrar başlatınca ilk aldım hatta :)
bu arada sadece 1 item yeri boş, kullnılmış ve işi bitmiş malzemeler ekranda kullnılmıyor zaten, yanında 2 ünlem olan bi yazı çıkıyor almaya çalışınca....
ilerleme kaydeden :)

avatar

:) adın deniz yani, ölemi ?

ya ben şekeri görüyorum ama şekerin her yerine tıkladığım halde bir türlü alınmıyor.

zaten alsam bile yolcuya göre çocuğada veremicem :)))

sen şanslısın anlaşılan deniz :p

avatar

ben şekeri alamadığım için,
üst sırada 1. ve 4. kutu boş.
alt sırada 2 kutu boş! :)

yani 3 item eksik bende.

avatar

bende 2 itim yeri bos

avatar

usten 4 altan 2. bos bende

avatar

şekeri aldım sonunda.
Allah'ım sinir etti yaa.
basılı tuttum biraz öyle aldım.
yapışmış herhalde :p

avatar

siz de yeniden başlatın, sağ fare ile tıklayınca çıkan menüde oynat dedim ben tekrar başladı, o zaman alınıyor, bende toplam 5 kağıt var ve sadece üst sıradan 4. item yeri boş. şeker işini halledince sizde de sadece 1 item yeri kalacak
bende volta atmaya devam edeyim odada

avatar

okdir deniz. şu an aynı yerdeyiz. tüm işlemleri yaptım.
voltaya devam :)

avatar

bu velet sekeri almıyor

avatar

şekeri itemlerdeki bebeğe vermeye çalışmıyorsun dimi?

avatar

dovecem ben bu veleti

avatar

yolcu odayı komple bir tur at.
bi çocukla karşılaşacaksın. şekeri ona vericeksin...

avatar

günaydın arkadaşlar

avatar

çekmecedeki şekeri almak için tekrar başlatmanıza gerek yok. çekmecenin kulpuna biraz basılı tutun dönüyor çekmece ve hemen alabiliyorsunuz şekeri

avatar

günaydın dahlia...

avatar

tsk ler
kafa anca bastı

avatar

en uste 4. item yeri sadece bos kaldı

avatar

rica ederim :)

evet benimde aynı item yeri boş.

deniz sen naptın? var mı bişiler?

avatar

hoşgeldin dahlia,
kapalı kaldık odada, şekeri vermeseydim de ben yeseydim keşke,
zaten oyunu yeniden başlatmayı vakit geçirme önerisi olarak sunmuştum :)
bize yetişte çıkalı artık :)

avatar

deniz benim galiba, beimde kafa anca bastı :) ben herşeyi her yere tıkldı ama doğruişi apmadım sanırım
bekliyorum şimdi

avatar

lolipopu çam ağacına tıklayın bir balon daha

avatar

yeni bslonuda bantlayıp sonra iğneyle patlatıyoruz yarım kağıdın parçası alınıyor

avatar
Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.
avatar

ben yeni başlıyorum sanırım bitirdiniz :))

avatar

hoşgeldin burcu,
diğerlerini bilmiyorum ben takıldım, kurtarıcı bekliyorum,

dahlia senden ne haberler

avatar

sen nerde kaldın oşbulduk bu arada ben daha sadece nesneleri aldım yorumlardan kopya çekicem

avatar

son notu buldum

avatar

son item ı alamadım elimdeki nesnelerle çıkmayıda başaramadım dolaşıyorum ortalıkta

avatar

sehpaya tıklayıp resmin sağ üst köşesine tıklıyoruz resmin arkasından priz aldığımız yer var ya orası açılıyor sonra resim açıkken bu seferde resmin sağ alt köşesine tıklıyoruz resim tamamen yana kayıyor ve ordaki bölmeden bir not daha

avatar

son not dediğin hangisi??
bende 5 tanenot var onlardan başka bişey mi ?
klavyemin pili zaıfladı her harfe basmıyor yazım haaları için özür :)

avatar

şimdi bu notlarla ne yapacağız bakalım

avatar

evet falmarindi 6. not bu dediğim

avatar

arkadaslar ben yapbozu yapamadım ki :(

avatar

tmm bende aldım
teşekkürler
iş bunlardan bi anlam çıkarmaya kaldı

avatar

ben kabloyu takamadım tvye yardııım

avatar

burcu altta fiş görenen yere doğru tıkla, ayrıca yapbozda baya uğraştırıyor

avatar

ayy çok saol yaptım

avatar

ama tv açılmayoo

avatar

http://www.ampgames.com/game/714/Shotgun-Princess-Escape-Her-House.html

avatar

merhaba dostlar uzun bir ara verdim ama şimdi soluksuz yine aranıza dönmenin sevinci yüreğimde.Biraz önce yolladığım linkteki oyunda hoş.Arkadaşlardan rica etsek blki siteyi süslemede bizimde bir katkımız olacak.

avatar

öğle tatiliiiii

birazdan geri geleceğim :)

tv yi çekmeceden aldığımız kumanda ile açıyorsun
kumandayı seç yeşil düğmeye bas, oyun ekranında tv ye tıkla

avatar

555 i kaçırdım boş yere

avatar

bari teselli olarak alayım bir adet
100 :)

avatar

kağıtlarda ne yazdığını anlamadığımız için yarım kaldı. her türlü şey denedim olmuyor. copy yapayım dedim o da yok. bir çözüm ya da copy bulan olursa not düşerse iyi olur. harf karakterlerini googledan aradım yine bir sonuç yok

avatar

3 8 ile alakalı birşey olabilir, son kağıtta yazan

avatar

bitiren yok galiba

avatar

bende döndüm biraz kopya aradım ama yok bişey
yarım kaldı:(

avatar
Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.
avatar

slm bende geldimmmm neşe nasılsın

avatar

buldum copy yaptım escapeden.orda şöyle birşey yazmışlar:緑黄色野菜 bunu en altta sağda bulunan turuncu tuşa tıklıyoruz orda şifre isteyen biryer çıkıyor yalnız dikkat edin itemlerdeki turuncu tuş değil,oyunun altındaki turuncu tuş. yukardaki japonca kelimeyi copy paste yaptım şifre isteyen yere, olmadı sonra bu japonca kelımeyı googleden arattım wikipediada en üstte yine bu kelime var büyük siyah yazılmış onu copy paste yaptım aynı şifre isteyen yere oldu çıktım oyun bitti

avatar

riboflavin mi (B2 vitamini) demekmiş acaba ne alakysa. bunu bulabildim googledan

avatar

ya da onunla alakalı birşey içeriğinde olan vs.

avatar

sayenizde bitti teşekkürler

avatar

off yaa. bumuymuş yani!!
bu şekilde biten oyunlarada tilt oluyorum :))

Eline sağlık dahlia...

avatar

Eğer okuyan varsa bana iğnenin nasıl çıktığını tekrar tarif edebilir mi acaba? Bir türlü alamadım da.

avatar

arkadaşım iğneyi almak için yanlış hatırlamıyosam eğer aldığımız küçük bir oyuncağa benzer birşey var itemlerin arasında onu about item yap üzerine tıkla iğne o zaman çıkıyor eğer bulamazsan yine bakarım oyunu açıp hoşçakal

avatar

Dogan dedi ki...
arkadaslar üc tane button var ekran altinda soldaki cocuga soru sormak icin zaten üc hakkin var sana tiyo vermesi icin ortadakiyle itemlerine bakiyorsunuz

Buna göre almaya çalışıyorum. İpuçlarında iğne görünüyor ama alamıyorum.

avatar

zsee bak yazdım yukarda iğneyi nasıl alacağını yinede alamazsan tekrar bakarım oyunu açıp

avatar

Tamam Sema aldım tşkler. İpuçlarından birinde oyuncak bebeğin çıkması gerekiyormuş. Ona tıklayınca aldım. Sağol.

avatar

rica ederim hoşçakal

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search