Panypang - Merry Christmas

- Aralık 19, 2006
Bu oyunda evdeki bütün anahtarları toplamaya çalışıyoruz.Heryere dikkatlice bakıp,anahtar buldukça bize verilen objeleri kullanmamız ve hızlı olmamız gerekiyor.

Oynamak için tıklayın
Advertisement

157 yorum

avatar

havada uçan anahtarı yakalayamıyorum yaa çok hızlı.Yeşiiim hadi gel sen yakalarsın onu :)))

avatar

günaydın absuva30...başlayalım bakalım..

avatar

okadarda güzel bi oyun deilmiş :)

avatar

absuva nasıl yakalayamadın ki çok kolay alınıyor... toplam 6 anahtar var bende bekleyince kendi çıkıyor bu arada en büyük fener:)

avatar

ya başka bişey yok anlamadım gitti öööölece duruyorum ya... müzik kafamı şişirdi zaten alalal

avatar

walla çok hızlı yakalayamıyorum bir türlü deli oldum :(
3 tane kız çıktı,kıyafet değiştirip duruyolar.Toplam kaç anahtar var anlamış değilim.

avatar

pencereden birtane daha aldım...çok sıkıcı ya oynamıycam

avatar

3 tane kız mı çıktı nasıl yani...bende bitane var... anahtarlar da hızlı değil. ala ala aynı oyunu oynuyoruz di mi:)

avatar

eneeee.... sağ alt köşeden giydirebiliyomuşuz yeni farkettim:) gerçi anahtar sayısını hala anlamış değilim:)

avatar

günaydın yeşimmmm anahtarları topladıkça aşağıda sağda kutuyu açın kalp işaretleriyle sağa devam edin oradan çıkan şekilleri tıkladıkça ekranın her yerinde anahtarlar çıkıyor ağaçları süsleyin perdeyi değiştirin perdeler değiştikçe 4 anahtar falan çıkıyor yani her şekilden sonra ekranda muhakkak bir anahtar çıktı hala devam ediyorum 8 bölüm varya 8*8 64 anahtar

avatar

yeşim altta merry christmas yazan kutuyu açtın di mi ?Ordan nesneleri seçince anahtar veriyo.Tokalı kafaları seçince kızlar çıkıyo.

avatar

şömünenin üstüne taktığınız süslerin altından 5 anahtar çıkıyor

avatar

Hoşgeldin meltem.Ben de sayinin 64 olmasindan korkuyodum,yandık desene :)))

avatar

hoşbulduk aynen öyle daha 20 tane toplamışım

avatar

ay sonunda çözdüm oyunu ya :)))

avatar

bende çok bilmiş gibi artist artist anlattım ama takıldım şimdi nolcak :))) kolay sanmıştım ama galiba zormuş

avatar

hayır oraya bakmamıştım yeni farkettim..:))

avatar

ordamısınız varmı bir gelişme

avatar

ben burdayım ama farklı bir şey bulamadım.Sanırım 8 tane kız olması lazım ama her kıza ait anahtarları tamamlamadan başka bşr kız teşrif etmiyor :)3 te kaldım.Sizde kaç tane kız var

avatar

bende de 3 tane

avatar

balonlardan 2sini patladı bende 2si duruyor sende de öylemi

avatar

Sen soyleyince farkettim patlamis hepsi :)Susleri astin mi tavana ordan 2 tane anahtar verdi

avatar

bende toplam ilk kızla birlikte 4 kız bir erkek var... anahtarlar kaç tane oldu anlamadım... her anahtar buluşumuzda altta anahtar mı çıkacak anahtarların üstü başka resimle mi kapanıyo alalal... başım çok ağrıyor yaaa:(

avatar

bitane beyaz top gibi şey çıktı üst tarafta beliren süsleri onun üzerine getirince onlar da beyaz oldu

avatar

o süsleri beyaza çevirince de anahtar veriyor hepsini beyaza boyayın

avatar

küçük mavi kutuyu kızın üzerine tıklayınca parıldamalar oluşuyor

avatar

çok şükür yakaladım anahtarı ve 4 kız oldu :)6 tane hediye kutusu var ama içleri boş çıktı :(

avatar

ay pardon hediye kutularını biraz oynatınca şöminenin önüne 6 tane ahatar bırakmış biri.Noel baba herhalde :))

avatar

bi tane de kardan adam çıktı ama ne işe yarar bilmiyoru.Yer kalmadi ekranda yahu

avatar

21 anahtar 4 kız 1 tane gözlükleri fıldır fıldır dönen bir erkek :)))

avatar

erkeği bulamadım ben ama.Topladığımız anahtarlar eğer kutucuğu açınca yeşil olarak beliren anahtarlarsa bende 45 tane var

avatar

bulduğun anahtarların sayısı solda yazıyor örneğin 2/8 diye...ben baş ağrısından duramıyorum size iyi eğlenceler...

avatar

Geçmiş olsun yeşim.
ay ben bişey anlamadım bu oyundan.Ben de başta öyle düşünmüştüm ama yeni bir ekran açtım 8 tane obje kutusu var ve 1/8,2/8 kaçıncıda olduğumuzu temsil ediyo sanırım çünkü ilk iki anahtarı almadan önce ve sonra baktığımda sayılarda bir değişiklik yok.Objelere ait yeterli miktarda anahtarı toplayınca obje aktif hale geliyo sanırım.Ya da ben saçmalıyorum :))

avatar

teşekkürler absuva30... saçmalamıyorsun çünkü dediğin olabilir...ben de tam olarak anlamadım:)

avatar

ya ben kafayı yicem bende erkek çocuk çıkmadı ayrıca iki büyük kızı giyderemiyorum :(

avatar

walla bende de yok erkek çocuk derikom , o iki kız da giyinmiyo :)
meltem kaçtın mı.Ben baştan başladım ama hala yerimde sayıyorum

avatar

son kararım şöyle ki :)68 tane anahtar bulmamız gerekiyor.Anahtar karşılığı obje veriyor bize ve 1/8 , 2/8 gibi hangi kutuya hangi objeyi eklediğini belirtiyor. Objeleri kullandıkça da yine anahtar veriyor.Kutularda gözüken yeşil anahtarlar da o blogda kaç tane anahtar kaldığını gösteriyor.

avatar

şamdanla saati şöminenin en sağ köşesinde kesiştirince bir anahtar verdi.Ayrıca şömine sağ tarafından sürüklenebiliyo.3 tane de ordan veriyo.Kimse yok mu yahu

avatar

torba gibi olan şeye sürekli tıkladım ve açıldı ama birşey yapamıyorum.bu arada diğer kızları nerden buldunuz yani neler yaptınız tıkandım kaldım...

avatar

s ; kızlardan birini ekranda sağdan sola kayan anahtarı yakalayınca veriyor.Anahtar buldukça objelerin olduğu kutuyu tekrar aç ve gördüğün herşeyi kullan.

avatar

absuva onları yaptım birçok buldum ama erkek ve geri kalan 2 kızı bulamadım

avatar

geldim absuva işim vardı da bakamadım neler yaptınız varmı gelişme yardım lazımmı:))))

avatar

ewet meltem tıkandım kaldım sinir oldum

avatar

aşağıdaki obje kutusunda kalan anahtar 39 tane bende yani25 tane bulmuşum erkek çocuk bende şöyle çıkmıştı.ilk kutu varya1/8 yazan.onu açtım kıyafetleri tek tek denettirdim küçük kıza hangisiydi bilmiyorum ama birinde sol alt köşede ağacın yanında bir anahtar verdi onu aldıktan sonra ağacı kaldırdım bir tane de orda çıktı erkek çocuk ondan sonra çıktı bir de noel baba kıyafeti çıktı onu giydirdim yani toplam 4 kız 1 erkek var.

avatar

Yardim lazim tabi ki olmaz mi.Kapatmıştım ben baştan başlıyım bari :)Bu arada sağ ve sol en alt köşede ucu gözüken anahtarlar var.Almadıysanız onları da alın.Onları alınca bir perde ve duvar kağıdı dekoru daha veriyo

avatar

saol yaptım bende o kırmızı torbayı sürekli tıkladım ve açıldı ama birşey olmadı

avatar

benim torba açılmıyor mavi kutuyu patlattınızmı kızın üstünde ışıl ışıl oldu

avatar

şimdi delircem ya ne kadar kolay görünüyordu bu oyun ne bu böyle ya

avatar

mavi nasıl patlıyo ki?Ay ne gıcık oyun yaa.Kızlar çıplak kaldı, erkek çocuk gelmiyo:)))

avatar

yaa ozaman dekorla ilgili birşey de var absuva aynen anlattığım gibi geldi bana ama dekoru hatırlamıyorum üzgünüm mavi kutuyu tut kısa saçlı kızın suratına getir bırak patlıyor

avatar

bu torba açılmıyorrrrrrrrrrrr

avatar

bence de dekora göre değişiyor herşey.Az önce şömineden 3 anahtar aldım şimdi kıpırdamıyo yerinden :(

avatar

gene 2miz kaldık absuva daha öncede bir oyunda 2miz kalmıştık sonuna kadar getirip takılmıştım gene sen çözmüştün ha gayret

avatar

selam arkadaşlar..
kolay gibi gözüküyordu ama yok deli etti beni donmuş bir anahtarım var nasıl buzu çözülecek bunun?

avatar

nerden buldun onu tamer

avatar

bende daha önce oynadığımda o donmuş anahtarı bulmuştum ama şimdi bulamıyorum bu arada o kırmızı torbayı kızın üzerindeyken tıkladım açıldı

avatar

süslerin hepsini aldım duvardan duvara süsün üzerine astım.sonra da çam ağaçlarını en sağ ve en sol köşelere çektim yarısı görünecek şekilde.Anahtar verdi ama süs çıktı yine yaa erkek çocuk yok yine :(

avatar

Kızın üstüne elbise giydirdim camın önüne götürdüm camdan düştü.

avatar

tamer hangi şanslı kız bu ben de atıyım aşağı.Geri gelmiyodur inşallah :)

avatar

hehe camdan düşen donmuş kalıp şeklinde anahtar kızı atmayı da denemedim desem yalan olur :)

avatar

erkek ararken maymun buldum ya şaka gibi bu oyun şömineyi yaktım kardan adamı eritip anahtarı aldım. hala dolanıyorum.

avatar

ya tamer şu yaptıklarını nasıl olduğunu söylesende bizde ilerlesek biraz hı ne dersin

avatar

ya bu kardan adam anahtar da vermedi ne işe yarıyo.Erisin diye Şöminenin önüne de götürdüm ama şömine yanmadığı için fayda etmedi tabii :))))

avatar

tamer nasıl yaktın şömineyi yaa ne maymunu nerden çıktı :(

avatar

4 kız bir erkek bulan arkadaşlar bir şey sorucam.Balonlar duruyomu sizde yoksa patladılar mı? Bendekilerin hepsi patladı daha dogrusu sinirden patlattım hepsini. o yüzden mi erkek gelmiyo acaba ?

avatar

selam arkadaşlar bende uğraşıyorum bu oyunla hala bitiremedim anahtarları. zevzek forumda yazdıklarımı burayada kopyalıyorumki çözelimde bitsin şu oyun yoksa çıldırıcam anahtar bulucam diye :))


1. kızın arkasından 2 tane, sağ ve sol alt köşelerden 2 tane, pencereden aşağı inen 1, havadan geçen 1 tane anahtar. pencerenin üst köşelerine tıklayınca sol üst köşede 1 anahtar daha çıkıyor
2. iki çam ağacını iki yana alın 6 çeşit süsü eşit bi şekilde paylaştırın. 6 anahtar onlardan alınıyor.
3. iki çam ağacını oyun karesinin hertarafında gezdirin. 2 anahtar.
4. 7/8 bölümündeki duvar kağıdı, perde ve süslerden toplam 4 adet.
5. 8/8 bölümdeki hediye kutularından 6 tane. kırmızı kesenin arkasından 1.
6. 4/8 bölümündeki küçük çamı, diğer bölümlerden saati ve şamdanı seçin. şöminenin üstündeyken şamdanın her tarafına tıklayın. şamdanı sağa sola hareket ettirin 1 tane çıkıyor. şömineyi sağa çekin soldan 3 adet.
7. 8/8 deki kırmızı, yeşil ve beyaz küreyle çam ağacındaki süsleri boyayın. 6 tane ordan.
8. küçük çama 6/8 deki 4 adet süsü ve 5/8 deki kare süsü takın. küçük kızı dolaştırın 1 tane sol alt köşeden çıkıcak.
9. kızın ilk baştaki mavi kıyafetinden 1 adet. kızın 6. kıyafeti üstündeyken çam ağaclarındaki süsler ve şöminenin üstündeki çamda beyazken kızı dolaştırın. buzun içinde anahtar düşücek. şöminenin ortasına getirim sürekli tıklayın kırılıacak.
10. 2/8 deki kızdan 1 tane, 3/8 deki çocuktan 1 adet, küçük kızın, çocuğun ve sarı saçlı kızın üstündekiler noel baba kıyafetiyken 3 anahtar. 3/8 deki ikinci çocuk noel baba kıyafetliyken 1 tane daha.
11. hediye kutularının önüne aynı renkteki küreleri yerleştirin. ağaçların bant renklerine göre süsleri renklendirin kürelerle. (yalnız küreleri birbirine değdirmeyin patlıyor ) şömine yanıcak. kardanadam ericek. ordan 3 tane.
12. 4/8 de 4. çamın (en büyüğü) arkasından 6 tane. süsleri yerleştirin üzerine.

toplam 54 adet buldum... hala da bitmedi

avatar

absuva sen baya bi sinirlendin galiba bende de balonların hepsi patlak erkerk varda noluyo sanki donmuş anahtar yok bende torbayı açamadım maymun yok şömine yok offfffffffff

avatar

Walla arkadaşlar hangi anahtar neyi verdi hatırlasam söyleyeyim ama yok bende nasıl yaptığımı bilmiyorum renkli toplar 5 yada 6 olduğunda şömine kendiliğinden yanmıştı.topları sakın patlatmayın dev gibi bir çamağacı daha vericek hepsiyle teker teker boyayın bisürü anahtar veriyo.

avatar

selam derins ellerine sağlık.Ama benim şimdi bir daha başlamam gerekiyo cam balonları bilinçli olarak tokuşturmak suretiylen patlattım çünkü.Ben size yetişene kadar siz bitirirsiniz herhalde :)))
Çok sinirlendim meltem sorma.Bu oyun çok karışık yaa bi şeyi yanlış yaptın mı kitleniyosun

avatar

selam absuva :) valla yeniden başlasan bu sırayla gitsen hemen gelirsin aslında.. bundan sonra feci tıkandım. bi el atsan ne güzel olur :)

avatar

ağzımdan lafı aldın absuva aynen bende baştan başlıycam balonları patlattım dye sevindim bende hayret bişey yaa:)))))

avatar

bende şimdi yeniden başladım maymunu bulamıyorum :)şömineyide yakamadım toplardan biri eksik kaldı.

avatar

ya şimdi de o erkerk çocuğu bulamıyorum ben ya of ya

avatar

valla oyun saçma maçma bütün gününüzü yemiş ya siz ona bakın:) biz istiyoduk bütün gün uğraştıran oyun yok mu diye :) bi tane bebeyle uğraşıp dur işte... kolay gelsin arkadaşlar ben tekrar bakayım dedim ı-ıh baş ağrısı yine depreşiyo...sevgiler...

avatar

benim 6 çocuk 1 maymunum var ama hala oyun bitmedi hırs edindim sinir oldum

avatar

aynen bende bi hırs yaptımki sorma.. 16 tane anahtar kaldı açılmayan yok bitmiyor.. bende bıraktım artık

avatar

Off yaa olmuyo bi türlü :(Küreleri seçince yer yokmuş gibi yerdeki kürenin üstüne çıkıyo ve kırılıyo.Ayrıca 6.küreyi bulamıyorum.Benim açımdan Dünden beri değişen tek şey buzlu anahtarı bulmaktı.Elli kere baştan aldım bi oyunu bitiremedim :(

avatar

absuva 6. küreyi bulmana gerek yok şömine 5 küreyle yanıyor ilk küreyi seç ekranın ters biyerine taşı sonra diğerlerini seç 5. seçince şömine yanıyor kardan adamı eritebilirsin.(6.küre tabiki sonra lazım olacaktır:) ben hala erkek çocuk arıyorum bir gelişme yok.

avatar

günaydın arkadaşlar kolay gelsin bitmedi dimi daha kaç sefer baştan başladım bende erkek çoçuğu bir türlü bulamıyorum

avatar

günaydın herkeze
ya ben çocuğu buldum ama nasıl oldu tam anlamadım ama küçük kızı sarışın kızı ve maymunu aynı desen giydirip odanın duvarlarını ve perdelerini değiştirdim biraz deneme yanılma yoluyla oldu ama siz deneyin sanırım öle yaptım :S sonra alt solda bi anahtar belirdi oda çocuk çıktı

avatar

ay bi çocuk daha buldum :S
büyük çamın arkasında sonradan bulduğum anahtardan çıktı daha demin yaptığım şeyleri yaptım değişşik bişey yapmadım

avatar

günaydın ... ben de biraz uğraşayım bari nasıl olsa başka oyun yok:) ama şunu söyleyim dün oyunu ilk oynadığımda çam ağaçlarını yerine koyar koymaz erkek çocuk çıkmıştı..daha sonraları onu bulamadım...yani oyunda işlem sırası ne hala anlamış değilim...zaten bulduğumuz şeyleri de tamamen tesadüf buluyoruz...neyse bindik bir alamete...

avatar

buyrun bakalım daha oyunun başındayım 3anahtarı alıp kıza pembe(3.) elbisesini giydirip odanın içinde dolaştırdım buzlu anahtar düşüverdi..ne alaka şimdi

avatar

hoş geldim yeşim
umarım baş ağrın geçmişdir :)
valla yeşim oyunun bi sırası var gibi ama bi an gelio alakasız bi yerden buluyosun anlamıyosunda nasıl bulduğunu umarım sende yeni bişeyler bulursun beim bulmam gereken 16 anahtar daha var ama hiç bi gelişme yok maalesef :(

avatar

hemen yazayım bunu belki faydası olur... çam ağaçları yerinde süsleri taktım perdelerden ve duvar fonlarından anahtarları aldım uzun saçlı kız var küçük kızı ilk baştaki elbisesini giydirip odanın içinde gezdirdim ve elbiselerini hızlıca değiştirdim sol altta anahtar çıktı ve erkek çocuğu buldum...bunlarla alakası yoktur belki ama böyle bulduğum için yazıyorum bir deneyin

avatar

arkadaşlar ya ben de şu erkek çocuğu bulamıyorum. dünden beri kaç kere başladım hatırlamıyorum. bu arada ben de üye olayım dedim ne zamandır oynuyordum ama yeni katıldım aranıza.

avatar

hoş geldin o zaman :))

avatar

hoşbulduk da siz o hediye paketlerinden anahtar bulduğunuza emin misiniz bana vermedi. benim hala eksik 22 anahtarım var.

avatar

hediye paketlerin nepsini açtığın zaman şöminenin orda asılı 6 anahtar oluyo

avatar

ya ofiste herkes başıma üşüştü rahat acamiyom oyunu :((sabahtan beri uğraşıyom ne maymun var,ne erkek çocuk kafayı yiycem ben.

avatar

ben çorapları koyuyordum oraya çorapların altından çıkınca da onlar veriyor diye düşünüyordum. bu arada dün ne yaptım bilmiyorum ama yokarıdaki ve küçük ağacın üzerindeki yuvarlak süsler rengarek yanıp sönmüştü. ama nasıl olduğu hakkında bir fikrim yok.

avatar

ilk başta çıkan 2 kız hala bende çıplak deli olcam yaaaa

avatar

mor saçlılar dime onlar bende de çıplak kaldı

avatar

o ışıklar altdaki yer varya hani kıyafet falan değiştiriğimiz orda fiş var yani resmi sol tarafta ona basınca yanıyo :)

avatar

o kızlar bendede çıplak
utanmazlar üstlerine bişey almamışlar ah ahh zamane gençliği işte :P
:D:D:D

avatar

hoşgeldin paradox...sağol derikom ağrı geçti...ama ben balonları yine patlattım ve erkek çocuk çıkmıyor...offffffff resmen dejavu bu ya.. aklımı kaçırıcam bu kışı bu oyunla bitiririz biz:)

avatar

ay walla dert sahibi oldum az derdim varmış gibi arkadaşlar ve oğlum bile bakıyo ekrana gülüyo offf offf

avatar

yok olmayacak bu böyle ben baştan başlıyorum. biryerlerde hata yaptım galiba

avatar

mavi kutuyu patlatinca hani ışıldak oluyo ya heryer o ne işe yarıyo anlamadım ben.Eğer onu en sonda kullanmamız gerekiyosa yandık başa döncez tekrar.Ben patlattım pişman oldum geri de alamıyoz 2500.kez yeniden başlıcam :)))

avatar

yaw arkadaslar, ben erkek cocuk haric herseyi buldum.. erkek nerede? biri bana soolesin lutfen yahu.. kafayi yemek uzereyim...

avatar

paradox o ışıklar alttaki kutuyu açtığında sol tarafta bir fiş işareti var ona basınca yanıyor absuva maymunda kardanadamı eritince çıkıyor bende erkek çocuk hala çıkmadı ya

avatar

ARKADAŞLAR ERKEK ÇOCUK BÖYLE ÇIKIYOR

meltem said...
aşağıdaki obje kutusunda kalan anahtar 39 tane bende yani25 tane bulmuşum erkek çocuk bende şöyle çıkmıştı.ilk kutu varya1/8 yazan.onu açtım kıyafetleri tek tek denettirdim küçük kıza hangisiydi bilmiyorum ama birinde sol alt köşede ağacın yanında bir anahtar verdi onu aldıktan sonra ağacı kaldırdım bir tane de orda çıktı erkek çocuk ondan sonra çıktı bir de noel baba kıyafeti çıktı onu giydirdim yani toplam 4 kız 1 erkek var.

avatar

ay erkek çocuk erkek çocuk diye tutturduk :))Bi şeyi kırk kere söylersen olurmuş derler.Hepimizin oğlu olacak :)))

avatar

erkek çoçuk için çocukları bir örnek giydirip duvarları perdeyi falan değiştirin arada küçük kızı odada gezdirin ben öle buldum sanırım tamda emin deillim ama öle yaptıktan sonra altda solda çıktı

avatar

absuva... oparıldayan kutuyu patlattıysan tekrar başlama alttaki nesnelere gelip o kutuyu tıklarsan geri yerine döner

avatar

yok hala olmuyo bana gelmiyo erkek çocuk filan. sinir oldum yaa

avatar

bende 2 erkek var 2.sini büyük çam ağcının arkasından aldığım anahtar bi bakın oraya :)

avatar

derikom ağzından çıkanı kulağın duyuyo mu yahu ne 2 erkeği bizde 1 tane bilem yok :((( Ya bu oyun herkese baska bir versiyonda gozuken cinsten olmasin?

avatar

inanın bende nasıl oldu bilmiyorum dün maymun bile bulamamıştım bugün katma değer vergisi olarak 2 erkek çocuk buldum :D

avatar

rabbim...nihayet buldum yakışıklıyı:)

avatar

gözün aydın :D

avatar

ya offf bişey bulamıyorum burda bi takla atmadığım kaldı yani :((
yok bişey bulamadım oyunu kapatmada kapatamıyorum bi daha bulamam diye ühühü :(

avatar

arkadaşlar orta boy ağaçlara sürekli tıklayın beyaza dönüyorlar e bütün ağaçları beyaz yapıp boyayın anahtar veriyor

avatar

11 anahtar kaldı benim

avatar

iyide orta boylar beyaz olmıyoki sen nasıl yaptın ?

avatar

haydaaa..ben bir kız daha buldum :)

avatar

merhabalar. benim 2 kızım daha oldu şamdan için mumlar geldi ve camın dışında kar yağmaya başladı. yani şimdi 6 kızım ve bir maymunum var

avatar

toplam 6 kız bir erkek bir maymun oldu...bir de mum buldum sanırım şamdan için...

avatar

sürekli tıklayınca beyaz oluyorlar ilk başta açılan ağaçlar

avatar

heyo heyo buldum buldum bi kız daha buldum sağol s :)

avatar

5 kız 2 erkek bidanede maymunum var ama ben kar falan yağmadı şamdan için mumda yok :(

avatar

ya ben hepsini birornek giydirdim, perdeleri duvarlari degistirdim,cocuklari gezdirdim dolastirdim,buyuk cam agacini buldum arkasindaki anahtarlarida aldim ama erkek cocuk yok yok...
kesin basina bisii geldi bu cocugun :)

avatar

8 çocuk 1 maymunum var benim

avatar

ya ben bı kız daha buldum :S
ama nasıl hiç bilmiyorum

avatar

bende 9 anahtar kaldı sizde kaç tane

avatar

bu oyunun sonu yok galiba.
5 kız bir maymunla ööyle bakınıyorum

avatar

nooldu? herkes yemeğe mi gitti? ben de acıktım yaf ara vereyim..bu arada şamdana mumları koydum bişey olmadı ve küçük kırmızı kese açılıyor içinde şekerler var ama ne işe yarıyor bilmiyom...

avatar

hatırlayan varsa büyük çam ağacını nasıl bulduğunu yazabilir mi lütfen :(Bi de iki kız hala çıplak mı yoksa giydiren var mı ?

avatar

bir erkek icin herseye bastan baslayacagim hic aklima gelmemisti :) bastan bastan offf off..

avatar

bencede sonu yok absuvacim, biri bizimle dalga mi geciyo acaba :))

avatar

meraba arkadaşlar dunden beri bu oyuna taktım bende.. O erkekleri kızları bulmadım.:)) dedikleriizi yapsamda çıkmıyor. Ama bu ilk çıkan agaçlardaki uzerine taktıgımız susleri kurelerle renlere boyayınca 2 2 anahtar veriyor. Ben yesil ve kırmızıda buldum. Onlarda kıyafet ama ben cocukbulamadıgım için kıyafetler işime yaramadı. Belki sizin yarar.

didem

avatar

onlar hala çıpşak absuva sanırım onlar giydirilemiyo
ayrıca o kırmızı keseyi ben açamadım maalesef :(

avatar

derikom ; üzerine sürekl, tıkla açılıyo kese ama bi işe yaramıyo zaten içinde şeker var yaa çocukların hepsi tamamlanınca yerler belki :)
Noblecim dalga gecmiyorlarsa bile sonunda noolucak da bu kadar uğraşıyoz anlamadım.Alt tarafı noel baba gelir HO HO HO yapar gider biz de uğraştığımızla kalırız :))))Bırakıcam ama kapatmaya kıyamıyorum

avatar

ben bıraktım arkadaşlar,devam edeceklere allahtan sabır diliyorum :))))

avatar

BİTTTTTTİİİİİ ŞÜKÜRRR

avatar

valla..? nasıl bitti peki???? bende 21 eksik var:(

avatar

ya bencede nasıl bitti ben hala 9 eksikle dolanıp duruyorum kapatmayada kıyamıyorum off ne garip bi oyunmuş yaa :(
yeşim seninde sesin çıkmıyo nolcak yahu böle bitirmem lasım yoksa gerçekten bu gece uyuyamam rüyama girer bu oyun :))

avatar

arkadaşlar yazıcam ama çocuklar rahat bırakmıyor ki şunları halledeyim gelicem

avatar

şu an 17 tanem var bulmam gereken. Hala erkek cıkmadı. Her oynanan oyunda farklı yerden çıkıyor çıkanlar..

avatar

1.sol köşeden
2.sağ köşeden
3.kızın arkasından
4.pencereyi açın kızı şöminenin önünde 6. giysiyi giydirin donmuş anhtar düşüyor.anahtarı şöminenin içine koyun sürekli tıklayın çözülüyor.
5.uçan anahtar
6.pencereden düşen anahtar
7.yeşil duvar kağıdında
8.pembe perdede
9.kırmızı perdeyi birkaç kere açıp kapatın erkek çocuk.
10.erkek çocuktan bir tane
11.kırmızılı çam ağacından 1 tane
12.mavi çam ağacından bir tane
13.tavana asılan yıldızlardan 1 tane
14.tavana asılan uzun şeritlerden 1 tane
15.uzun saçlı kızdan bir tane
16.kırmızı çantadan 1 tane
17.şömine üzerie yerleştirilenlerden 1 tane
18.şömineyi kaydırın 2 tane
19.kırmızılı çam ağacına sürekli tıklayın beyaza dönüyor 1 tane
20.çam ağaçları süslerinden 6 tane
21.hediye kutularından 6 tane
22.bütün topları açınca şönine yanıyor ve 1 tane
23.kardan adamı şöminenin önüne getirin eriyor 1 tane
24.çam ağaçlarının süslerini kırmızı yapın 2 tane
25.yeşil yapın 2 tane
26.beyaz yapın 2 tane
27.kıza 1. giysiyi giydirin 1 tane
28.büyük ağacın arkasından 6 tane
29.ışıkları yakın 1 tane
30.mavi ve kırmızı çam ağacını beyaza çevirin 1 tane
31.5/8 deki 12.ışıkla 6/8 deki 10 ve 12 yi açın ışık yansın 1 tane
32.yeni çıkan kızdan 1 tane
33.2. sayfadaki kızlardan 1 tane
34.pencereyi sürekli açıp kapayın 1 tane
35.küçük kız ve 3 kız noel baba kıyafeti ile 1 tane
36.küçük kız erkek ve maymun noel baba kıyafeti ile 1 tane
37.küçük kız geyik kıyafetiyle 1 tane
38.kızı ortaya koyun bütün topları açın ve bilgi sayfasını sürekli tıklayın mor topu veriyor.
39.topları açın süslerden 5/8 deki 2,3 ün renklerini maviden beyaza beyazdan maviye çevirin 1 tane
40.pencereyi kapatın bütün topları açın süslerden 5/8 deki 3,4 ü yeşil sarı sarı yeşil yapın 1 tane
41.bütün topları açın süslerden5/8 deki 6,7 yi beyaz mor mor beyaz yapın 1 tane
42.bütün topları açın süslerden 5/8 deki 2,12 3,5 mor kırmızı kırmızı mor yapın 1 tane
43.bu zamana kadar 6 tane açılmamış kutu kalmalı ve morla beyaz topu birbirine vurun patlasın ve 6 tanede ordan çıkıyor.

kolay gelsiiininnn

avatar

ya s nolur açıkla valla kapatmadım öle bekliyorum :D artık bugün burda sabahlarım :D

avatar

allah razı olsun :D
gerçekten çok sevindirdin beni :d
şimdi bakıyım nelerim eksik :)

avatar

seninle gurur duyasim geldi "s" çok teşekkürler :))))

avatar

2 gündür deli gibi bu oyunla uğraşıyorum:S:S
erkek çocuk çıkmıyo azimle kırmızı perdeyide en az 200 defa açtım kapattım gene yok yok:(:(
psikolojim bozuldu bu oyun yüzünden:S

avatar

erkek çocuğun çıkması için kırmızı perde yeşil duvar kağıdı ve giysisiz küçük kız olması lasım giysi yokken perdeyi 2 3 kez aç kapa sol altta anahtar.(bende böyle çıktı)

avatar

ayyy oldu en sonundaa çok teşkürr:):):)

avatar

çok teşekkürler... herşey tamam ama bir tek mor topu bulamadım.. yapıyorum ama olmuyor yanlış bir yere tıklayıp duruyorum acaba :)

avatar

ya evet o mor topu bende alamadım bilgi sayfası neki acaba??
bende bide süsleri kırmızı yapınca anahtar vermedi önceki oynadıklarımda veriyodu:(:(

avatar

objelerin olduğu sayfayı açıyorum tıklıyorum ama yok .... bize mor top kalmadı anlaşılan :)

avatar

ayy bu oyunu bitirmek nasip olmicakmı neee bide çözümüde var gene çıkmıyo mor topp:s:s

avatar

mor topun bulunuşu şöyle :

küçük kızı giysisiz şekilde ortaya koy,
diğer topları aç,
pembe perdeyi takılı ve açık olsun,

sonra aşağıdaki kutuyu büyüttüğümüz butona bas sürekli. sadece kare olanına.çizgiye değil. bende böle çıktı

avatar

bitirdiğinize sevindim arkadaşlar bende çözümünü ingilizce bir siteden buldum size çevirmek zor oldu ama anlaşılan başarabilmişim

avatar

bitti nihayet.
ama sonunda noel baba gelip hohoho bile demio:(
insan tebrikler demelerini bekliyo:(

bitmiş hali de şöyle oluyo (aşşaada linkte, mor topu bulurken nereye tıklancağı da morla işaret ettim, ben çok zor buldum amme hizmeti edetyim)

avatar

http://img50.imageshack.us/img50/8155/fghjp5.jpg

avatar

ayy çok saol:):)
ama ben daralıp kapatmış oyunu:(:(

avatar

OYUN GERÇEKTEN ÇOK İYİ:)

avatar

Panypang - Merry Christmas oyunu http://flash.jr.naver.com/game2/flash/1/113/new_clothpany4.swf linkinden açılıyor.

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search