-->

Escape For 10 sec. 2

- Aralık 15, 2006

Daha önce 1. versiyonunu oynadığımız
bu oyunda yine 10 saniyede odadan
kaçmaya çalışacağız.Eğer easy mode
seçerseniz süreniz 15 sn.çıkıyor.

oynamak için tıklayın
Advertisement

15 yorum

avatar

bu oyun açılmıyo mu yoksa bana mı öyle geliyor. ben açamadım bi türlü. sayfa falan çıkmıyo..

avatar

aynen bendede açılmıyo

avatar

açıldı biraz bekle açılıyo merve

avatar

selam arkadaşlar... bilmiyorum siz de farkettiniz mi ama oda oyunları olarak bir çıkmazın içine girdik... diğer bütün yabancı sitelerdeki oyunları inceledim hepsini oynamışız...maalesef artık eskisi gibi günde birkaç oyun değil her gün bir oyun bile yüklenemeyecek...ahhhh ahhh nooolcek bizim halimiz... ''escape room'' kardeşliği sona mı eriyor
::::(

avatar

yeşimcim sabahları bilg.başına oturduğum ilk anda bu siteye giriyorum ama çoğu zaman hayal kırıklığı yaşıyorum.nerde o eski oyunlar ah ah. artık yeni oyular saçma sapan geliyo zorlayıcı hiç bi yönü yok ama eskiler öylemiydi günlece uğraşacağım oyunlar olurdu.sanırım dediğin gibi escape room kardeşliği bitiyo......

avatar

insan isteyince 10 sn.de çıkabiliyormuş:) bu arada ben arşivde muhteşem oyunlar görüyorum kimsenin oynamadığı (yorum yapılmamış ya da oyun bitirilmemiş)gerçekden zorlayıcı ve güzel oyunlar bunları tekrar yayınlamak güzel olmazmı?

avatar

ben bu sorun ne zaman patlak vericek diye düşünüyodum sonunda oldu işte.. birkaç ay önce exmortis bizi oyun yağmuruna boğuyodu. tamam bu biyerde iyi bişeydi ama birçok oyunu bir kişi bile oynamadan harcadık. önceden günde bir oyun ya da 2 oyun oluyodu ama ne oyun. ertesi gün bile onu çözmek için uğraşırdık. şimdi oyun bolluğu yüzünden kıtlık başladı bazı oyunlar çok kalitesiz.. duyun bizi adminler

avatar

aynen katılıyorum arakadaşlar hepinize.Özellikle de Tamer'e.Arşivde el sürülmemiş pek çok oyun var güncelleme yapılırsa oynanabilir.Artık yeni anahtar/oda oyunu yapılmıyo sanırım tek caremiz bu :(Bir de eskiden oldugu gibi son eklenen yorumlari ana sayfada görebilsek süper olacak.Arşivden sesimizi duyan olmuyo da :)

avatar

Arkadaşlar şöyle bir çözüm öneriyorum.daha önce sitede son 5 yorumu gösteren küçük bir köşe vardı.ama o köşe kalkınca önceki oyunlara yorum göndersekte artık kimsenin haberi olmuyor.
Exmortis o köşeyi tekrar açarsan son yorumlara bakarak daha önce oynanmamış veya yarım kalmış oyunlara geri dönebiliriz.Ne dersin?..:)

avatar

absuva30 sen benden çok yaşayacaksın:)

avatar

yorum olayını iyi söylüyorsunuz da yeni bir oyun için 5 yorum yapılsa eskiler siliniyor dolayısıyla yine görmeyebiliriz ilk yazılanları... bilmiyorum kolay olur mu ama bence de eski oynanmamış ya da yarım kalmış oyunları güncellemek tek çözüm gibi görünüyor..bu da exmortisin ellerinden öper artık:)

avatar

Orasi oyle yesim ama en azindan kim nerde ne oynuyo onu goruruz.Yardima gideriz,yardima gelirler:))Ve de exmortis cok iyi bir insan bu kadar talebe asla kayitsiz kalmaz :))))

avatar

Yorumlarınızı okudum, oynanmayan pek oyun kalmadı, diğer yabancı sitelerde de olduğu gibi ancak yeni oyunlar çıkınca oynayabiliyoruz. Ama bu birşeylerin öldüğü anlamına gelmez, çünkü her yerde böyle, yeni oyun olunca zaten ekleniyor. Hatta bazı oyunları diğer yabancı sitelerden bile önce buraya ve ingilizce blog'a ekliyorum. Var olan oyunlar hızlı bir biçimde ekleyip oynadık ve diğer yabancı sitelerle hemen aynı sayıya ulaştık oyun sayısı olarak. Bu tür oyunların oynandığı Nordinho, Lazylaces, Gamershood, Nitro59's Games gibi sitelere bakarsanız oralarda da durum aynı, yeni oyun çıktıkça eklenip oynanıyor.

Eski oyunları yeniden ekleyip oynamak uygun olabilir dediğiniz gibi ama ben ya da diğer oyun ekleyen arkadaşlar hergün internette olmayabiliriz, bu yüzden yine eklenmeyebilir. Bundan dolayı bence şöyle yapabiliriz. Burada oyun oynayan herkese oyun ekleme yetkisi vereyim. Siz de arşivden oynamadığınız veya oynanmadığını düşündüğünüz oyunu yeniden ekleyin ve oynayalım. Hergün bu şekilde arşivden 2-3 oyun çıksa yetebilir. Onlar oynanırken yeni oyunların da çıkmasını bekleriz;) Bundan dolayı oyun ekleme yetkisi için odaoyunu@gmail.com adresine email atın ben de yetki vereyim. Ben yapamam, anlamam demeyin çünkü çok zor değil bu oyunları oynayıp çözenler herşeyi yapabilir;)

avatar

Escaper çok güzel bir haber verdin. Peki bu işin bir düzeni olsa yani bir kota olsa atıyorum arşivden çekilecek oyun sayısı günlük 5 olsa gibi ( oyanmamış arşiv oyunları birkaç güne peşpeşe dizilmesin idareli kullanalım hepsini oynayalım :)

avatar

sevgili exmortis... arşivdeki oyunlar da mı aynı yöntemle yeni sayfaya eklenecek?

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search